Schade melden

Fleur Houtman

“Wij hebben tot de dag van vandaag nooit spijt gehad van deze keuze”

Interview klant

Review Klant

Over alle verzekeringen die zij voor haar en haar gezin heeft lopen denkt Fleur Houtman uit Breda liefst niet teveel na. “Ik ben daar niet zo in thuis en heb het te druk met andere dingen”, vertelt zij. Om die reden heeft zij jaren geleden al besloten om alle verzekeringszaken bij De Keyzer Zekerheid onder te brengen.

Korte lijnen, snel schakelen

Omdat het gezin Houtman ook vaak in het buitenland verblijft heeft de familie ervoor gekozen om het verzekeringspakket dat betrekking heeft op het wonen en verblijven in Nederland bij een betrouwbaar Nederlands verzekeringskantoor neer te leggen. De keuze viel op De Keyzer Zekerheid omdat dat kantoor lekker dichtbij huis in Breda zat en omdat Fleur en haar man de eigenaar goed kenden. “Wij hebben tot de dag van vandaag nooit spijt gehad van deze keuze. In de persoon van Erica Blom hebben wij altijd een vast aanspreekpunt die ons prima helpt als er iets aan onze verzekeringen moet veranderen of als we een schadeclaim in willen dienen. Zij houdt voor ons in de gaten of alle verzekeringen nog goed aansluiten op onze situatie en adviseert ons als dat niet meer het geval blijkt te zijn.”

Assertief en accuraat

Fleur vindt het ook fijn dat men er bij De Keyzer Zekerheid kort bovenop zit als er een bepaalde schadeclaim afgehandeld moet worden. “Zelf sta je er immers niet altijd bij stil wat er wel en wat er niet onder je verzekeringen valt en of het gezien het eigen risicobedrag wel zin heeft om een schade in te dienen. In al dat soort situaties is één telefoontje of e-mail naar De Keyzer Zekerheid voldoende om er van verzekerd te zijn dat alles goed geregeld wordt. Iedereen die zorgeloos en goed verzekerd wilt zijn kan ik aanraden om met De Keyzer Zekerheid in zee te gaan”, aldus Fleur.