Schade melden

Coen Kouwenhoven

“De Keyzer heeft echt kaas gegeten van de kleine lettertjes”

“Verzekeringen op zich zijn geen rocket science. De kleine lettertjes, die maken uiteindelijk het verschil” vindt Coen Kouwenhoven. “Als verzekerde geef ik de verzekeraar mijn vertrouwen dat het goed geregeld is. Ik heb maatwerk nodig en juist dan is dit helemaal belangrijk. Gelukkig zie ik dat bij de Keyzer terug.”

Hoe is de Keyzer Zekerheid tussenpersoon voor Coen geworden?

Ongeveer 7 jaar geleden kwam Coen door een tip uit zijn netwerk bij de Keyzer Zekerheid terecht. “Het begon met het actualiseren van een aantal verzekeringen zoals mijn woonhuis- en inboedelverzekering. Maar door mijn verzameling auto’s is dat contact inmiddels behoorlijk verdiept en heb ik regelmatig contact met de Keyzer Zekerheid.”

Wat vindt Coen de sterke punten van de Keyzer Zekerheid?

“Als autoverzamelaar vraag ik misschien net wat anders dat andere relaties. Die auto’s zijn een liefhebberij van me. Maar dat vraagt dus ook om maatwerk. Ik kreeg bij de Keyzer Zekerheid Erica Blom als vast contactpersoon. Ik kan met alle vragen bij haar terecht. Ze is scherp en ze verdiept zich echt in mij en mijn gezin. Ze kijkt specifiek naar waar mijn wensen en behoeften liggen. Door deze expertise en het persoonlijke contact heb ik gekozen voor de Keyzer Zekerheid.

Ik vind het namelijk heel belangrijk dat ik met mensen spreek die kennis van zaken hebben en kundig zijn. Naast het warme contact doen ze ook aan hoor- en wederhoor: heel belangrijk! Mochten vrienden aan mij vragen waarom ik bij de Keyzer Zekerheid ben, dan zal ik zeker benoemen dat het een warme club mensen is. Het is makkelijk zaken met ze doen. Op een schaal van 1 tot 10 krijgen ze van mij een mooie 8,5 ”

“Ik vind het heel belangrijk dat ik met mensen spreek die kennis van zaken hebben en kundig zijn”

Coen Kouwenhoven

Zijn er ook zaken die u anders zou willen zien?

Coen houdt van persoonlijk contact. Dat is juist één van de redenen dat hij voor de Keyzer Zekerheid heeft gekozen. Erica en haar collega’s denken in oplossingen en dan specifiek gericht op Coens persoonlijke situatie die volgens hem niet alledaags is. Maar er is altijd een oplossing. Coen vindt dit persoonlijk contact zo belangrijk dat hij liever niet heeft dat zaken alleen digitaal gaan. Volgens Coen zou bijvoorbeeld het online schadeformulier beter kunnen. Maar dat weegt niet op tegen de prettige samenwerking. Verder zou hij wel vaker contact willen op initiatief van de Keyzer Zekerheid. In zijn geval zou hij het niet erg vinden dat Erica of één van haar collega’s om de paar maanden belt om te informeren naar de stand van zaken.

Heeft u nog een tip voor de Keyzer Zekerheid of onze relaties?

“Ja, voor beide kanten: blijf met elkaar in gesprek! Wacht niet af, maar zoek het contact.” Verder zou Coen het leuk vinden als op de website ieders specialisme genoemd zou worden en dat hij kan zien dat iemand gecertificeerd is. Verder zouden af en toe een waardering in de vorm van een verzekeringsgadget op prijs gesteld worden door Coen. Met deze tips sluiten wij het prettige gesprek met Coen af.